سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

 

به عنوان یک صاحب رستوران ، همیشه در فکر راه های جدیدی برای بازاریابی تجارت خود هستید. شما می خواهید مشتری های جدیدی جذب کنید و آنها را به عنوان یک مشتری وفادار حفظ کنید. شما می خواهید از رقابت خارج شوید و به غذاخوری ها نشان دهید که رستوران شما چه ویژگی خاصی دارد. آیا بازاریابی محتوا را بخشی از استراتژی کلی بازاریابی خود در نظر گرفته اید؟ بازاریابی محتوا یک روش عالی برای حفظ ذهن مهم برند شما و دادن اطلاعات ارزشمند به رستوران ها است.

بازاریابی محتوا چیست؟

طبق تعریف ، بازاریابی محتوا عبارت است از:

[نوعی بازاریابی که شامل ایجاد و اشتراک مطالب آنلاین (مانند ویدئوها ، وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی) است که صریحاً مارکی را تبلیغ نمی کند بلکه هدف آن جلب علاقه به محصولات یا خدمات آن است.]

می دانم ، استفاده از تاکتیک بازاریابی کاملاً تبلیغاتی برای خود ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما در واقع وقتی هدف شما این است که به طور ارگانیک به کسب و کار خود احضار کنید ، این یک استراتژی واقعاً هوشمندانه است.

مردم نمی خواهند دائماً به آنها بفروشند که چرا باید کالای خاصی را بخرند یا از تجارت خاصی بازدید کنند. تبلیغات مداوم خود از رستوران می تواند برای مشتریان بالقوه طاقت فرسا ، ساختگی و حتی تحریک کننده باشد.

در عوض ، شما می خواهید به دیگران بخاطر محتوایی که با آنها به اشتراک می گذارید ، به دیگران القا کنید که می خواهند از شما دیدن کنند. شاید پست وبلاگ شما احساسی را برانگیخته یا باعث خنده خواننده شود. شاید یک ویدیو چیز جدیدی به آنها یاد داده باشد یا از آنها الهام گرفته باشد. این نوع پاسخ به مراتب بیشتر از میزان فروش عمومی یا حرکتی بیش از حد قانع کننده است. توانایی ارائه اطلاعات مفید و معنی دار به مردم به همین دلیل است که بازاریابی محتوا به طور فزاینده ای بخشی اساسی از استراتژی کلی بازاریابی بسیاری از شرکت ها بوده است.

نحوه بازاریابی با استفاده از محتوا

وبلاگ نویسی

خوب ، از کجا شروع می کنید؟ اگر از قبل وبلاگی در رستوران خود ندارید ، با ایجاد یک وبلاگ شروع کنید. 53? از بازاریابان می گویند وبلاگ نویسی مهمترین اولویت بازاریابی محتوا است . در نظر گرفتن آن را نیز در اولویت خود قرار دهید.

وبلاگ راهی آسان برای به اشتراک گذاشتن محتوایی است که می تواند در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما و در خبرنامه های ایمیل برای مشتریان مجدداً به اشتراک گذاشته شود. ناگفته نماند ، داشتن یک وبلاگ به افزایش SEO وب سایت شما کمک می کند ، که در مقاله دیگری در مورد آن صحبت کردیم . داشتن یک وبلاگ به عنوان بخشی اصلی از وب سایت شما 434? شانس بیشتری برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو به شما می دهد . چرا تلاش بیشتری نمی کنید تا محتوای ارزشمندی در وب سایت خود بدست آورید؟

هنگام شروع وبلاگ خود ، یک تقویم محتوا را ترسیم کنید. می توانید با لیستی از موضوعاتی که مرتبط می دانید شروع کنید و سپس تصمیم بگیرید که کجای تقویم را برای انتشار قرار دهید. در مورد زمان و چند بار ارسال وبلاگ خود استراتژیک باشید. البته ، هرچه محتوای بیشتر بهتر باشد ، اما بیشتر از حد جویدن خود را گاز نگیرید. بهتر است که تولید محتوای با کیفیت و به دفعات کمتر از بیرون کشیدن وبلاگهایی باشد که فقط برای پر کردن صفحه عجله دارند.

وقتی صحبت از مباحث می شود ، مطمئن شوید که مطالب مربوط به مخاطبان شما باشد. به عنوان یک رستوران ، نوشتن وبلاگ درباره توصیه های سخت افزاری یا روندهای روز مد بسیار احمقانه است. محتوا را بر اساس تاریخچه تجارت یا دستورالعمل های خود تولید کنید ، اخبار فعلی رستوران را با یک نظر شخصی بچرخانید و در مورد کارمندان خود و در مورد غذاخوری های وفادار مشتری کانون توجه کارمندان را بنویسید. همه این ایده های موضوعی مربوط به صنعت و مخاطبان شما هستند اما فقط فروش غذاهای محلی نیستند که چرا باید به رستوران شما بیایند.

سه ایده سریع محتوای وبلاگ:

  • با مالک آشنا شوید: درباره پسر پشتیبان [درج نام رستوران] اطلاعات کسب کنید
  • گوشه دستور غذا: بیاموزید چگونه شام ??جولای را خاص کنید - خرچنگ خرچنگ
  • بحث کاه پلاستیکی: کاری که رستوران ما درباره آن انجام می دهد

اگر محتوای وبلاگ شما جذاب باشد ، به دلیل اطلاعات یا سرگرمی هایی که در اختیار شما قرار می دهد ، مردم را ترغیب می کنند که می خواهند با شما شام بخورند. شاید آنها واقعاً عاشق تاریخ و منحصر به فرد بودن چگونگی نامگذاری رستوران شما هستند یا می خواهند شخصاً با کارکنان برجسته شما ملاقات کنند. این ارتباطات شخصی از طریق محتوا نه تنها می تواند صدای منحصر به فردی به رستوران شما بدهد ، بلکه می تواند افراد بیشتری را از درب منزل شما بیاورد.