سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

 

Impossible Whopper lifts Burger King to 5% U.S. comparable sales growth |  2019-10-29 | Food Business News

 

 

برای یک رستوران ، همکاری با بهترین تأمین کنندگان تقریباً به اندازه ارائه یک پیشنهاد غذایی بی عیب و نقص مهم است    . یکی بدون دیگری پشت سر نمی گذارد ، زیرا کیفیت مواد اولیه و همچنین قیمت و در دسترس بودن آنها برای تضمین موفقیت در ارائه مواد غذایی ضروری است . آیا یک منبع خوب برای سرو انواع رستوران ها مناسب است؟ ما وسوسه می شویم که نه بگوییم ، زیرا هر موسسه الزامات و ویژگی های خاص خود را دارد. به همین دلیل است که ما در این مقاله چند نکته برای انتخاب تامین کنندگان خوب پذیرایی و همیشه سیر بودن به شما ارائه می دهیم.

ویژگی های یک تهیه کننده خوب غذا

 

این محصولات با بهترین کیفیت را به شما می فروشدیک تامین کننده خوب همیشه در اختیار رستوران شما است و او قادر است مجموعه ای از محصولات انحصاری را ارائه دهد که کاملا با پیشنهاد غذایی شما هماهنگ باشد.

او آسمان و زمین را حرکت می دهد تا مهمترین سفارشات را به شما تحویل دهداو نیازهای شما ،برنامه های خدمات شما  ، نیازهای آشپزخانه شما را از بیرون می داند و بنابراین تمام تلاش خود را می کند تا علی رغم این عقب ماندگی ها ، به موقع به شما تحویل دهد.

او در مورد قیمت ها و منشا محصولات صادقانه استاو حرفه ای است که می توانید به او اعتماد کنید ، هم از نظر قیمت گذاری محصول و هم از نظر کیفیت و منشأ محصول.

سرانجام ، ارائه دهندگان خدمات غذایی خوب می دانند که عملکرد خودشان برای موفقیت مشتریانشان مهم است. سعادت آنها دو جانبه است.

این همیشه یک موقعیت برد-برد است.

قبل از انتخاب تامین کنندگان پذیرایی ...

 

نیازهای خود را دقیقاً تعیین کنیدقبل از ذخیره سازی ، لازم است بدانید که کدام کالاها با اکثر هزینه های روزانه شما مطابقت دارند و کدام محصولات گاه به گاه با توجه به تقاضا ، فصل ، حوادث و غیره متفاوت است.

بودجه ای کوتاه ، میان مدت و بلند مدت تهیه کنیدشما قادر خواهید بود که در دراز مدت حاشیه هزینه خود را محاسبه کنید ، بدانید که چقدر در پرمصرف ترین محصولات در گرانترین محصولات سرمایه گذاری خواهید کرد و به چه دلیلی.

کارها را با آشپز یا آشپز هماهنگ کنیدهمیشه مهمترین رابطه آشپز با تهیه کننده غذا است. ارتباط ، مذاکره و تفاهم باید همیشه بین آنها روان باشد. بنابراین مهم است که تیم آشپیزخانه شما آماده انجام این کارها باشد.

چگونه یک تامین کننده پذیرایی خوب پیدا می کنید؟

اعتبار فروشنده ، مجوزها و تجربه تجارت را ارزیابی کنید.

برای تأیید اعتبار خوب یک تامین کننده ، از همکاران رستوران خود بخواهید ، بررسی ها را در اینترنت بخوانید و بررسی های سالانه مورد تأمین کنندگان را مشاهده کنید. همچنین می توانید از آنها بخواهید مجوزها و اعتبارنامه های خود را که دارای گواهی اصلاحیه های مهم هستند ، برای شما ارسال کنند. ضروری است که تأمین کننده از استانداردهای ایمنی مواد غذایی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد.

تأمین کنندگان محلی را انتخاب کنید

اگر تأمین کننده های پذیرایی را با کالاهای تازه ، مجاورت یا کیلومتر 0 انتخاب کنید ، کیفیت مواد اولیه همیشه برتری دارد. اگر مشتریان شما تفاوت کیفیت غذاهای شما را نسبت به سایر رستوران ها متوجه شوند ، آنها با کمال میل به آنها پرداخت می کنند. از آنها می پرسید علاوه بر این ،  امروزه آشپزی با محصولات محلی یک  روند بسیار محبوب است  . در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که تأمین کننده شما می تواند منشأ تولیدات خود را تأیید کند و آنها را برای مشتریان خود تبلیغ کند.

درباره نرخ های خوب مذاکره کنید

دومین متغیر مهم هنگام جستجوی تأمین کنندگان ، انتخاب کسانی است که قیمت آنها با بودجه محل کار سازگار باشد. ایده این است که به عنوان مثال قیمت نهایی یک ظرف حداکثر سرمایه گذاری 30? در مواد اولیه است. شما می توانید نرخ های فصلی را با برخی از تامین کنندگان تعیین کنید. در مورد تأمین کنندگان متخصص در ماهی یا میوه و سبزیجات ، که پیشنهاد آنها دائماً در حال تغییر است ، شما باید متخصصان خوبی را انتخاب کنید که قیمت های متناسب با امکانات شما را ارائه دهند.

چندین تأمین کننده داشته باشید

بدترین چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد این است که تأمین کننده اصلی شما درست قبل از یک سرویس مهم شما را از کار بیندازد ، که ممکن است در نهایت منجر به عدم تعادل در بودجه شما شود ، زیرا شما مجبور به خرید فوری یا تغییر دستور العمل ها و غذاهایی را سرو کنید که تفاوت هایی داشته باشند. برای جلوگیری از این سو mis استفاده ، چندین تامین کننده غذا در دسترس داشته باشید تا مطمئن شوید می توانید حاشیه سود خود را حفظ کنید. این امر به ویژه در مورد محصولات تازه ، که قیمت آنها گاهی اوقات متفاوت است ، همانطور که مشاهده کردیم.

به یاد داشته باشید که اگر جعبه برگر  دارید ، به لطف آمار پایگاه داده ای که شما را از عادات مصرفی مشتریان مطلع می کند ، می توانید خریدهای خود را بهتر سازمان دهید . ابزار ما به شما این امکان را می دهد تا بدانید بیشترین یا کمترین تقاضا برای محصولات است و بنابراین می توانید هنگام ثبت سفارش تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید.

اگر هنوز از TheFork Manager استفاده نمی کنید ، اما می خواهید آن را امتحان کنید ، هیچ چیز ساده تر نیست: اینجا را کلیک کنید.

در نهایت ، داشتن تأمین کنندگان خوب می تواند تفاوت بین یک رستوران متوسط ??و یک رستوران استثنایی را ایجاد کند. مواد اولیه خوب و انتخاب عالی محصولات عواملی هستند که همیشه باعث ایجاد انگیزه در آشپزخانه می شوند و در نتیجه غذاهای خوشمزه و مشتریانی خوشحال می شوند. این مورد شماست؟