سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

نظر

دستورالعمل ایده آل برای پخت یک کره کره در فر

درست است که ممکن است در مقابل انواع سبزیجات زمستانی کمی گم شود. و بله ، شمردن تعداد له های مختلفی که پس از سپتامبر بر روی دکه ها ظاهر می شوند ، دشوار است. در اینجا ، توجه شما به کدو حلوایی (نام رسمی فرانسوی Doubeurre است. زیبا است ، نه؟) جلب شد.
این یک انتخاب عالی است . اما چگونه می توان آن را طبخ کرد؟ خوب ، این برای شماست: دستور العمل سیب زمینی سرخ شده کره دودی .

یک دستورالعمل فصلی عالی برای گذراندن زمستان و که سوپ های بی پایان و سوپ های دیگر را به طرز مطلوبی تغییر خواهد داد (نه اینکه خوب نباشد. بالاخره شما من را درک می کنید). چون بله ، روش های دیگری نیز برای تهیه دانه های کره در خانه وجود دارد.

و چرا از آنها سیب زمینی سرخ کرده درست نمی کنیم؟ ایده خوبی است ، نه؟ اما مراقب باشید ، در اینجا ما می خواهیم سیب زمینی سرخ کرده را بدون سرخ کردن درست کنیم.

کاسه ها و پیستون ها را کنار بگذارید ، سرخ کن را داخل کمد قرار دهید و کاغذ پخت را بیرون بیاورید زیرا امروز ما از یک اجاق استفاده می کنیم.

سیب زمینی سرخ شده کره ای

مواد لازم برای 2 نفر

  • یک کدو تنبل کره ای
  • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون (همچنین می توانید از روغن خنثی مانند روغن آفتابگردان یا روغن کلزا استفاده کنید)
  • 1 قاشق غذاخوری گیاه Provence
  • 2 قاشق چایخوری پونه کوهی
  • 2 قاشق چایخوری پاپریکا
  • 1 قاشق چایخوری فلفل شیرین
  • 1 قاشق چای خوری پودر سیر
  • 1 قاشق چایخوری زیره
  • از نمک و فلفل

آماده سازی

ابتدا دانه کره خود را پوست بگیرید . واضح است که این لذت بخش ترین زمان تهیه دستورالعمل نیست. پوست کره کره کاملاً سفت است و به پوست کن شما سختی می بخشد. اما بازی ارزش تلاش دارد ، پس ناامید نشوید. و به هر حال مقدار زیادی از کدو حلوایی است (و هنوز هم پوست گیری آن نسبت به کدو تنبل مشکل نیست ).

حالا که دانه کره شما خوب پوست گرفته است ، آن را به صورت یک دسته کامل چوب خرد کنید (بله بله ، به طور خلاصه به شکل سیب زمینی سرخ شده).

قطعات را در یک کاسه بزرگ بریزید و بقیه مواد را اضافه کنید . همه چیز را با کمی نمک و فلفل مخلوط کنید. سپس اجازه دهید نیم ساعت آماده سازی آماده شود.

فر خود را با دمای 180 درجه سانتیگراد گرم کنید و در حالی که گرم می شود ، یک ورق کاغذ پخت را روی یک ظرف پخت قرار دهید. روی این بشقاب ، سیب زمینی سرخ کرده خود را صاف بگذارید.

ظرف را درون فر قرار دهید و به مدت 20 تا 30 دقیقه آن را بپزید . وقتی سیب زمینی سرخ کرده شما شروع به رنگ قهوه ای و طلایی می کند ، تمام می شود. آنها را از فر خارج کنید و بگذارید روی حوله های کاغذی خنک شوند.

آنجا که می روید ، سیب زمینی سرخ شده پخته شده شما آماده است. آنها را داغ سرو کنید تا ترد شوند. سیب زمینی سرخ شده همراه با همبرگرغذایی دوست داشتنی است .رستوران هایی با استفاده از جعبه برگر , همبرگر و سیب زمینی را برای مشتریان ارسال میکنند.

جعبه برگر