سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

نظر

 

 

 

چگونه سیب زمینی سرخ کرده خانگی را به راحتی تهیه کنیم؟

آه سیب زمینی سرخ کرده . کلاسیک در میان کلاسیک ها. چگونه چنین دستورالعمل شاخصی را از دست بدهیم؟ غیرممکن نیست؟ بنابراین ما مجبور به مقابله با آن خواهیم شد. و اگر علاوه بر این ، خودتان همبرگر درست می کنید ، نمی توانید به طور شایسته ای سیب زمینی سرخ کرده خود را درست نکنید.

به خودی خود ، دستور العمل اساسی خیلی پیچیده نیست. اما همه برای پخت و پز آنها ترفند کوچک خاص خود را دارند. نگران نباشید ، به محض تسلط بر دستور العمل کلاسیک ، دستور خود را نیز پیدا خواهید کرد

هدف نهایی ، هدفی که هر آشپزی با سیب زمینی سرخ کرده سعی می کند به آن برسد ، آن چیزی که تفاوت بین سیب زمینی سرخ کرده قابل قبول و سیب زمینی سرخ کرده باورنکردنی را ایجاد می کند ، این است که آنها از بیرون ترد و از داخل نرم شوند .

آیا احساس آمادگی می کنید؟ پس بزن بریم !

سیب زمینی سرخ کرده طلایی و ترد

عناصر

  • سیب زمینیها
  • روغن خنثی (به عنوان مثال آفتابگردان)
  • و این تمام است (خوب ، نمک و فلفل نیز ، اما آیا واقعاً باید توضیح دهیم؟)
سیب زمینی برای سیب زمینی سرخ شده

روند

با پوست گرفتن سیب زمینی خود شروع کنید . اگر این کار را نکنید ، سیب زمینی بیشتری خواهید داشت . نه اینکه بد باشد اما مثل هم نباشد. آنچه می خواهیم این است که سیب زمینی سرخ کرده درست کنیم. سپس شما باید پوست بگیرید.

وقتی پوست آنها را پوست گرفت ، آنها را کامل بشویید و در یک حوله چای خشک کنید .

بعد از خشک شدن ، آنها را به شکل سیب زمینی سرخ شده برش دهید ، به این معنی که به چوب هایی با ضخامت یکسان تبدیل شوند (هرچه شباهت بیشتری داشته باشند ، پخت و پز یکنواخت تری دارد). طول می تواند متفاوت باشد ، در واقع ضخامت آن مهم است.

بیایید به مهمترین ها برویم: آشپزی. ابتدا باید سرخ کن خود را از قبل گرم کنید. با روغن در دمای (حدود 150 درجه سانتیگراد) ، سیب زمینی خود را برای اولین بار غوطه ور کنید . بگذارید حدود پانزده دقیقه بپزند: باید کمی نرم به نظر برسند. نگاهی به سیب زمینی سرخ کرده را ، آنها را در حوله کاغذی را به خورد تا نفت، سپس اجازه دهید آنها را سرد.

وقتی سرد هستند ، روغن را دوباره داغ کنید (در صورت امکان کمی سخت تر). صبر کنید تا روغن داغ شود و سیب زمینی های خود را غرق کنید .

بگذارید 20 دقیقه دیگر بپزند . هدف این است که آنها را ترد کنیم.

سیب زمینی سرخ کرده خانگی شما وقتی قهوه ای طلایی شود آماده است. آنها را از روغن خارج کرده و دوباره روی کاغذهای جاذب قرار دهید.

مرحله آخر را می دانید: کمی نمک ، کمی فلفل و تنها کاری که باید انجام دهید سرو است