سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

نظر

روش تهیه ساندویچ سالم: متخصصان تغذیه 9 نکته را به اشتراک می گذارند

ساندویچ ها می توانند پر از سدیم و شکر باشند ، اما با توصیه های متخصصان تغذیه ، در عوض ساندویچ شما پر از تمام مواد مغذی مناسب خواهد بود.

6 ژوئن 2018 ، 8:21 بعد از ظهر +0430 / منبع: این را بخور ، نه آن را!

توسط همکار

اگر می خواهید کاری درست انجام شود ، خودتان آن را انجام دهید. این بسته بندی ناهار را شامل می شود و همه ما می توانیم از چند اشاره گر استفاده کنیم.

 

یک مطالعه اخیر JAMA Pediatrics نشان داد که ناهار خانگی دانش آموز ابتدایی و راهنمایی به طور جدی فاقد سبزیجات ، میوه و غلات کامل و غنی از شکر و سدیم است.

 

به جای بسته بندی ساندویچ های مملو از سدیم و مواد افزودنی چرب برای بچه ها و خودتان ، راهنمایی را بپذیرید. از این نکات متخصصان تغذیه ثبت شده برای ایجاد یک ناهار سالم و پر از بهترین مواد مغذی استفاده کنید.

 

 

بدون احساس (در ساندویچ های خود) و 17 راز دیگر برای احساس عالی بودن بروید

ژان 5 ، 201805: 43

1. تعدادی آووکادو اضافه کنید

نیکول کورمیر ، متخصص تغذیه ثبت شده ، اظهار داشت: "آووکادو یک ماده افزودنی فوق العاده به هر ساندویچ است که به بدن شما کمک می کند ویتامین های A ، D ، E و K را جذب کند." اطمینان حاصل خواهید کرد که مواد غذایی و چربی اشباع کمتری را در وعده غذایی میانه روز مورد علاقه خود قرار دهید.

 

2. روی ترشی ها انباشته کنید

با افزودن ترشی به ترکیب ، مقداری کرانچ و شور آب نمک به همان طعم اضافه کنید. آنها کم کالری ، پر از فیبر و پوشیده از سرکه هستند - که همه خبر خوبی برای دور کمر شما است.

 

در حقیقت ، فقط یک ترشی بزرگ دارای 15 کالری و 2 گرم فیبر پر کننده شکم است ، بنابراین با خوردن سه یا چهار غذا می توانید در کمتر از 100 کالری احساس سیری کنید! به علاوه ، مطالعات نشان داده است که غذاهای اسیدی به افزایش سرعت سوختن کربوهیدرات کمک می کنند - و هرچه سریعتر کربوهیدرات ها بسوزانید ، بدن شما زودتر چربی سوزی می کند.

 

3. تغییر نان غلات کامل

گاهی اوقات ، تصفیه نشده خوب است: غلات کامل حاوی مواد مغذی و فیبر بیشتری هستند و تجزیه آنها توسط بدن بیشتر طول می کشد ، بنابراین برای مدت طولانی تری احساس سیری می کنند. نشاسته سفید و تصفیه شده بسیار سریعتر هضم می شود و مستقیماً به قند تبدیل می شود و باعث قند خون می شود و از بین می رود. نتیجه: هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به کشوی میان وعده می رسید. مثل ساعت

 

کورمیر گفت: "یک نان جوانه زده را انتخاب کنید." "یا یک نان خمیر مایه املایی که هضم آن آسان و برای افراد مبتلا به IBS بسیار مناسب است."

 

 

جوی بائر برای کاهش میزان چربی و کالری ، مبادله مواد غذایی را انجام می دهد

19 مارس 201805: 44

4- نان را به کلی کنار بگذارید

دفعه دیگر که وسایل تهیه ساندویچ را تهیه می کنید ، به آن طرف راهرو نان نگاه کنید. تکه های بزرگ و ترد کاهو که به جای برش های نان استفاده می شود ، برای بسته بندی محصولات اضافی در روز مناسب است بدون اینکه احساس کنید در سالاد میل می کنید. و این پیچ و تاب تازه روی پایه ساندویچ شما مناسب ماه های گرم تابستان است.

 

هنگامی که آن را امتحان کردید ، کورمیر پیشنهاد کرد که به دنبال روش های مبتکرانه دیگری نیز باشید تا مواد پرطرفدار مورد علاقه خود را در یک برگ برگ سبز بسته بندی شده با ویتامین جمع کنید. وی گفت: "اگر دوست دارید مورد علاقه کاملاً خارج از جعبه من قرار دهید ،" یک برگ سبز یقه ای بردارید ، آن را با 1/2 فنجان برنج قهوه ای ، 1/2 فنجان لوبیای سیاه پر کنید ، 1/2 فنجان سبزیجات بو داده و 1/4 از آووکادو ، خلال شده. شما بدون تورتیلا یک بوریتوی سبک جدید خواهید داشت. " درخشان!

 

بسته بندی کاهوی مرغ تند تند با نخود سبز گوآکامول

نیتان کنگلتون / امروز

دستور العمل را دریافت کنید

بسته بندی کاهوی مرغ تند تند با نخود سبز گوآکامول

کلوداغ مک کنا

5. شمع های سبزیجات را جمع کنید

قارچ های کبابی یا برشته شده یک گزینه مناسب برای گوشت برای یک ساندویچ گیاهی خوشمزه است. و حتی اگر مقدار کمی گوشت هم دارید ، باز هم می توانید ساندویچ خود را با سبزیجات تازه بار بیاورید تا باعث تقویت تغذیه ای آن شود.

 

کورمیر گفت: "ساخت یک ساندویچ سالم می تواند فرصتی عالی برای افزودن رنگ ، مواد مغذی و طعم دهنده باشد وقتی که شما انواع سبزیجات فصلی یا حتی میوه را برای افزودن به پروتئین و دانه انتخاب کنید." به جای شمردن سبزیجات ، به سادگی سعی کنید تا آنجا که ممکن است رنگها را در خود جای دهید. وی توضیح داد: "هرچه رنگ بیشتری بتوانید به ساندویچ خود اضافه کنید ، مواد شیمیایی شیمیایی ، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری به بدن می رسانید."

 

مربوط غذا

9 سبزیجات بهاری برای کمک به شما در احساس عالی بودن

6. مراقب گوشت های خوراکی باشید

سوسیس و کالباس تنها گوشت هایی با ترکیبات عجیب و غریب نیستند. فرآورده های گوشتی بسیار فرآوری شده ، مانند بسیاری از محصولات سوپرمارکت های متوسط ??، پر از مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی مانند نیترات و سدیم اضافه شده است.

 

در حقیقت ، یک مطالعه در سال 2014 نشان داد آمریکایی هایی که این غذای اصلی را برای ناهار مصرف می کنند ، نه تنها سدیم بیشتر بلکه در کل کالری روزانه بیشتری نیز مصرف می کنند. به جای اینکه به خریدهای معمولی کمتر از اعتبار خود اطمینان کنید ، به دنبال گوشت های تازه ای که در خانه می پزید یا گوشت های ناهار ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده بروید.

 

7. با برخی از پروتئین های فاقد گوشت ملاقات کنید

منابع پروتئینی بی گوشت دیگری نیز وجود دارد که پایه بسیار خوبی برای ساندویچ دلچسب است. کورمیر گفت: "به پروتئین های گیاهی مانند لوبیا ، هوموس یا کره مغزها فکر کنید." "ساندویچ مورد علاقه من پیچ خوردن کره بادام زمینی و ژله معمولی است: به جای مواد کلاسیک