سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

نظر

حداقل طبق نظرسنجی بیش از 1200 نفر از سوی افکار عمومی و شرکت داده YouGov ، آمریکایی ها پنیر کبابی خود را دوست دارند. اما منفورترین ساندویچ ها کدامند؟

 

ناتان یاو ، استاد راهنمای داده تصمیم گرفت از نظرسنجی YouGov برای ترجیحات افراد ، از حداقل مورد پسند گرفته تا بیشتر مورد پسند ، استفاده کند. نتیجه؟ مردم واقعاً اهل ساندویچ پنیر و گوجه نیستند و جای تعجب نیست. آیا این حتی یک ساندویچ واقعی است؟

 

پاسخ دهندگان به نظرسنجی ، هر ساندویچ را در مقیاس 5 نمره ای از "واقعاً دوست دارم" تا "واقعاً دوست ندارم" ارزیابی کردند. برای تشخیص ساندویچ هایی که کمترین علاقه را برای تجسم دارند ، یاو درصد افرادی را که "نه دوست ندارم و نه دوست ندارم" ، "تا حدی دوست ندارم" و "واقعاً دوست ندارم" رأی داده اند محاسبه کرده است. یاو همچنین داده ها را براساس جنسیت تقسیم کرد.

وی سپس داده های مربوط به هر ساندویچ را در جعبه های کوچک تجسم کرد ، با یک خط صورتی نشان دهنده درصد مردانی که آن را دوست نداشتند ، و یک خط سبز نشان دهنده تعداد زنانی که آن را دوست نداشتند. رنگ ناحیه بین دو خط نشان می دهد کدام جنسیت آن ساندویچ را بیشتر دوست ندارد. سپس ، او هر جعبه ای را روی هم قرار داد ، شبیه نحوه قرار دادن یک ساندویچ (باهوش!).

 

ساندویچ های درجه یک دیگر برای هر دو جنس شامل کیک خرچنگ (شاید به این دلیل است که کیک خرچنگ در ساندویچ نیست) و رول خرچنگ خرچنگ. ساندویچ هایی مانند بوقلمون ، BLT و مرغ کبابی مردم را از نظر جنسیتی خنثی می کردند.

 

در مورد تفاوت های جنسیتی: زنان تمایل دارند از ساندویچ های کوبایی ، پاسترامی ، روبن و کوفته خیلی کمتر از آقایان لذت ببرند ، که یائو معتقد است این ساندویچ ها از نظر گوشتی سنگین هستند.

 

این نظرسنجی همچنین تفاوت های منطقه ای را نشان داد که Yau آن را به تصویر نمی کشد ، مانند این واقعیت که مردم جنوب پنیرهای کبابی را بسیار بیشتر از حد متوسط ??دوست دارند و مردم در شمال شرقی بسیار بیشتر درگیر خرچنگ خرچنگ هستند - احتمالاً به این دلیل که واقعاً می توانید خوب باشید خرچنگ آنجا.