سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

گوجه فرنگی خشک شده شور

گوجه فرنگی مارین شده و خشک شده برای تغییر گوجه فرنگی خام.

گوجه فرنگی های مارین شده و خشک که از بالا در ترکیب دیده می شوندنه کاملاً ترشی به معنای خالص ، بلکه کاملاً به جای آنها!

گوجه فرنگی خام خوب است، اما هیچ راهی برای ایجاد کمی شیک تر وجود دارد؟ خوب ممکن است (ما نجات یافته ایم). با کار کم روی آنها ، می توان گوجه فرنگی های بزرگ با سطح وسیع را به عنوان ماده ای انتخابی برای برگر در آورد. به خصوص که گوجه فرنگی های سطح وسیع ، به طور کلی خام وحشتناکی نیستند (باید پذیرفته شوند). بنابراین می توان آنها را به گوجه فرنگی های مارین شده و خشک تبدیل کرد که به خوبی با برگر موزارلا گوجه فرنگی مطابقت دارند .

مواد لازم برای گوجه فرنگی مارین شده و صاف شده برای 6

  • گوجه فرنگی بازدید کنندگان
  • حبه سیر
  • 5 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • از آویشن
  • گل محمدی
  • جعفری
مواد لازم برای گوجه فرنگی های خرد شده و مارین شده.  گوجه فرنگی ، آویشن ، رزماری ، سیر ، روغن زیتون ، جعفری

روند

مرحله 1: برش و مارینینگ

اول از همه ، شما باید گوجه فرنگی را به برش بریزید: پوشش را بردارید و سپس گوجه فرنگی را به برش دهید (منطقی). حبه سیر را نیز پوست بگیرید و آن را به قطعات بسیار ریز برش دهید.

قرار دادن گوجه فرنگی و سیر را در یک کاسه سالاد سپس پوشش با روغن زیتون . آویشن و رزماری را اضافه کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید و بگذارید نیم ساعت بماند.

گوجه فرنگی های حاوی روغن زیتون ، آویشن و رزماری.

مرحله 3: پخت و پز

وقت شروع آشپزی است. برای شروع ، فر را با دمای 100 درجه سانتیگراد گرم کنید.
در حالی که منتظر می مانید تا به دما برسد ، یک ورق کاغذ پخت را روی ورق پخت خود قرار دهید ، آن را با روغن زیتون مسواک بزنید و گوجه فرنگی ها را صاف بر روی صفحه پخت قرار دهید. فراموش نکنید که سیر را بپاشید .

گوجه فرنگی خام روی صفحه پخت با روغن زیتون و سیر.من آن را یک قطره قطره قطره می نامم اما هر کس آنچه می خواهد را انجام می دهد.

اکنون که فر در دمای 100 درجه سانتیگراد قرار دارد ، ورق پخت را برای حدود 1 ساعت 30 تا 2 ساعت پخت داخل فر قرار دهید. هدف این است که آنها را خشک کنید و نپزید ، مطمئن شوید که درجه حرارت خیلی بالا نباشد.

گوجه خشک در پایان پخت و پز در یک بشقابهنگامی که آب خود را از دست داده و کوتاه قدم شده اند آماده است.

آنجا که می روید ، گوجه فرنگی های خشک شده شما آماده هستند. اکنون می توانید از آنها در انواع برگرها استفاده کنید . و ، از آنجا که حداقل یک هفته می توانند در یخچال نگهداری شوند ، در صورت باقی مانده حتی می توانید آنها را در سالاد قرار دهید .

گوجه فرنگی خشک و مارین شده در یک کاسه با جعفریاین کار کمی طراوت را در برگرهای شما به ارمغان می آورد .