سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ بسته بندی فست فود

دستورالعمل تهیه آسان خمیر پیتزا خانگی

یک خمیر پیتزای تازه ورز داده شده با آرد دور آن

بله من می دانم ، یک پیتزا برگر نیست (به هر حال من احمق نیستم) ، بنابراین اینجا چگونه است؟ خوب اول از همه به دلیل خوشمزه بودن پیتزا ها (فکر نمی کنید؟). و سپس من می خواستم یک کراس اوور پیتزا و همبرگر درست کنم (مانند Avengers ). و سپس همچنین ، خوب من آنچه را که می خواهم انجام می دهم ، به هر حال سایت من است.

بنابراین بیایید سراغ پیتزا برویم ، و از آنجا که همه چیز در اینجا بیشتر به DIY و خانگی می چرخد (بله این همان چیز است) ، من مجبور شدم خمیر پیتزای خانگی ام را درست کنم. خوب بله ، من قصد نداشتم یک خمیر صنعتی بخرم حتی اگر همه نان های همبرگر خود را درست کنم. در آخر ، کمی احترام بگذارید.

به خودی خود ، تهیه خمیر کار ساختن نان سختی نیست . بنابراین ، اگر شما هم می خواهید با پیتزای خانگی شروع به کار کنید ، راهنما را دنبال کنید:

مواد لازم برای یک خمیر دو نفره

  • 300 گرم آرد
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • 20 گرم آب ولرم
  • 1 کیسه مخمر نانوا

آماده سازی

تمام مواد لازم برای خمیر پیتزا با هم مخلوط شده است

آرد ، نمک ، روغن زیتون و بکینگ پودر را در یک کاسه بریزید. آب را اضافه کنید و همه چیز را با هم مخلوط کنید.

باید یک گلوله از خمیر تشکیل شود. برنامه کار خود را آردپاشی کرده و حدود ده دقیقه روی آن خمیر ورز دهید . اگر خمیرتان خیلی چسبناک است ، می توانید آرد بیشتری اضافه کنید (وقتی خمیر کاملاً نچسبد ، ورز دادن دوباره دلپذیرتر است).

سپس گلوله خمیر خود را درون یک کاسه سالاد بریزید ، با یک پارچه مرطوب بپوشانید و اجازه دهید حداقل 1 ساعت بماند (بسته به دما).

حامی پیتزا قبل از افزایش
خمیر شما آماده تصحیح است

و آنجا که دارید ، یک خمیر پیتزا خانگی درست کرده اید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به مواد پر کننده ای که روی آن قرار می دهید فکر کنید (و چرا لذت ها را با یک برگر پیتزا مخلوط نمی کنید ... )